Vision Zero
Громадська організація || Ukrainian non-profit organization
  • Головна
  • Публікації
  • Новини
  • Ми у ЗМІ
  • Про нас
  • Річні звіти
  • English
  • Головна
  • Публікації
  • Новини
  • Ми у ЗМІ
  • Про нас
  • Річні звіти
  • English
  • Home
  • /
  • Новини
  • /
  • Публікації

8 українських міст закуповують електричний транспорт, сумарно на понад 4,5 млрд грн — моніторинг

Протягом травня-серпня 2023 року міста України оголосили закупівлі на понад 160 одиниць рухомого складу електричного транспорту.

ГО Vision Zero здійснило моніторинг відкритої інформації тендерних майданчиків щодо закупівель рухомого складу електротранспорту за травень-серпень 2023 року.

DSC_2755
Фото: Олександр Шутюк

Всього зафіксовано 10 оголошених закупівель на 166 одиниць рухомого складу й загальну суму близько 4,6 млрд грн, інформує Асоціація “Енергоефективні міста України”.

Чотири закупівлі вже завершились, одна не відбулася, а п’ять ще тривають. З 10 тендерів, 6 відбуваються в рамках кредитних проєктів з міжнародними фінансовими організаціями ЄІБ та ЄБРР.

Закупівлі оголошували 8 міст: Івано-Франківськ, Хмельницький, Тернопіль, Запоріжжя, Чернівці, Львів, Харків та Вінниця.

Найбільше міста закуповують нові тролейбуси. Декілька закупівель стосуються вживаного рухомого складу тролейбусів, а також нових трамваїв та батарейних автобусів. 

Найбільшою закупівлею є оголошення м.Чернівці на придбання 50 тролейбусів за кредитні кошти Європейського Інвестиційного Банку.

“Активна діяльність міст щодо оновлення рухомого складу є позитивним явище, навіть в умовах війни. Перше, в більшості це — зовнішні фінансові ресурси, які надходять в Україну. У великій частині тендерів перемогу здобувають українські виробники, це дозволяє підтримувати економіку, зберігати працездатність підприємств машинобудування, зберегти персонал, сплачувати податки та збори. По-друге, рухомий склад в багатьох містах справді перебуває у плачевному стані, й не відповідає вимогам доступності — не має низької підлоги, що вкрай важливо. По-третє, сучасний рухомий склад має вищі показники енергоефективності, ніж застарілі та аварійні трамваї та тролейбуси, яким він прийде на заміну. Це означатиме економію коштів місцевих бюджетів й зменшення енергоспоживання з єдиної енергомережі, й звісно, позитивний вплив на якість повітря й здоров’я населення – особливо, коли новий транспорт замінить старі дизельні автобуси. Всі ці питання стали ще більш важливими в умовах війни” – коментує результати моніторингу Віктор Загреба, голова правління громадської організації “Vision Zero”.

За інформацією ГО “Vision Zero”, Україна вже зараз належить до країн Європи з найбільшою кількістю систем електричного громадського транспорту. В містах України станом на 2021 рік працювали 41 тролейбусна та 18 трамвайних систем. 

Детальніше зі списком закупівель електричного громадського транспорту містами України можна ознайомитися нижче. Зауважимо, що цей список може бути не вичерпним і якісь закупівлі не потрапили в наш моніторинг.

Тендери міст України на придбання електричного громадського транспорту у травні-серпні 2023 року:

 

tender cities electrictransport

 

Posted on 08/09/2023 by Viktor Zagreba. This entry was posted in Новини, Публікації and tagged recovery, vision zero, громадський транспорт, електромобільність, міста, мобільність, повоєнна відбудова, стратегія, тролейбуси, Україна. Bookmark the permalink.
ГО “Віжн Зеро” розпочала співпрацю із Асоціацією “Енергоефективні міста України”
Шість українських міст готують заходи в рамках Європейського тижня мобільності

    ГО "Віжн Зеро" заснована у 2016 році.

    Ми зосереджуємо зусилля на трьох стратегічних напрямки навколо теми "Zero" у сфері мобільності, та на четвертому, інтегрованому напрямку:

    1. Безпека руху - нульова смертність (Zero fatalities in traffic crashes);
    2. Беземісійний громадський транспорт (Zero-emission public transport);
    3. Безбар'єрність транспортної інфраструктури та послуг (Zero barriers in mobility & transport);
    4. Повоєнне відновлення України, яке, на нашу думку, повинно відповідати принципам сталості (Sustainability) та стратегічним документам ЄС.

    ОСТАННІ ДОПИСИ:

    • Миколаїв отримав сім нових тролейбусів і планує закупити ще 20 28/09/2023
    • Афіші заходів чотирьох міст в рамках Європейського тижня мобільності 19/09/2023
    • Що не так із громадським транспортом в Україні та як зробити краще? (відео) 15/09/2023
    • Шість українських міст готують заходи в рамках Європейського тижня мобільності 13/09/2023
    • 8 українських міст закуповують електричний транспорт, сумарно на понад 4,5 млрд грн — моніторинг 08/09/2023
    • ГО “Віжн Зеро” розпочала співпрацю із Асоціацією “Енергоефективні міста України” 18/08/2023
    • Більшість українців підтримують збільшення штрафів за перевищену швидкість – результати соціологічного дослідження 04/08/2023
    • Початок діяльності ініціативи “Доступний Франківськ” 26/07/2023
    • Надвірна: невелике місто з бажанням покращувати міську мобільність 29/06/2023
    • Опублікована база даних електричного громадського транспорту України 27/06/2023
    • ГО “Віжн Зеро” продовжує наповнювати українську “Вікіпедію” профільними статтями 23/06/2023
    • Повоєнне відновлення громадського транспорту: учасники круглого столу озвучили ключові завдання та виклики 21/06/2023
    • Чернівці – саме туди було здійснено черговий ознайомчий візит командою ГО «Віжн Зеро» 16/06/2023
    • Львіському трамваю виповнилося 129 років! 06/06/2023
    • Резолюція Всеукраїнського форуму міської мобільності 29/05/2023
    • Ще один ознайомчий візит ГО “Віжн Зеро”: цього разу до Вінниці 22/05/2023
    • ГО “Віжн Зеро” стала членами коаліції RISE! 17/05/2023
    • ГО “Віжн Зеро” здійснила ознайомчий візит до Чернігова 15/05/2023
    • Круглий стіл у Львові щодо електротранспорту зібрав 46 учасників з 12 міст 03/05/2023
    • ГО “Віжн Зеро” стала співорганізатором Форуму міської мобільності 27/04/2023

    ТЕГИ:

    recovery vision zero Бельгія Вінниця Миколаїв Німеччина Україна Франківськ Хмельницький адвокація активізм алкоголь аналітика безпека руху велосипеди враження віжн зеро громадський транспорт державна політика дороги дослідження електромобільність законодавство законопроекти київ конференції львів мобільність міста навчання наука повоєнна відбудова поліція ремені безпеки сталий розвиток статистика стратегія трамваї тролейбуси факти форум міської мобільності швидкість школи євростандарти інжинірінг

Tags

recovery vision zero Бельгія Вінниця Миколаїв Німеччина Україна Франківськ Хмельницький адвокація активізм алкоголь аналітика безпека руху велосипеди враження віжн зеро громадський транспорт державна політика дороги дослідження електромобільність законодавство законопроекти київ конференції львів мобільність міста навчання наука повоєнна відбудова поліція ремені безпеки сталий розвиток статистика стратегія трамваї тролейбуси факти форум міської мобільності швидкість школи євростандарти інжинірінг

Archives

  • September 2023
  • August 2023
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • October 2022
  • August 2022
  • June 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • March 2021
  • February 2021
  • December 2020
  • November 2019
  • May 2017
  • April 2017
  • March 2017
  • February 2017
  • December 2016
  • November 2016
  • September 2016
  • August 2016
  • July 2016
  • June 2016
  • May 2016
  • March 2016
  • February 2016
  • January 2016
  • December 2015
  • May 2015
Powered by