Vision Zero
Громадська організація || Ukrainian non-profit organization
  • Головна
  • Публікації
  • Новини
  • Ми у ЗМІ
  • Про нас
  • Річні звіти
  • English
  • Головна
  • Публікації
  • Новини
  • Ми у ЗМІ
  • Про нас
  • Річні звіти
  • English
  • Home
  • /
  • Новини

Безпека вразливих учасників руху – у фокусі нашої конференції

Вже вдруге було проведено онлайн-конференцію серії “Road Safety Talks” – цього разу воно стосувалось безпеки вразливих учасників дорожнього руху на дорогах державного значення. Дискусія, що відбулася 11 березня 2021 року, стала продовженням циклу обговорень, які Кампанія “За безпечні дороги” проводила до річниці підписання Маніфесту за безпечні дороги, учасниками якого стали 26 українських організацій та ініціатив, які працюють у сфері безпеки руху. (Ознайомитися з текстом Маніфесту можна за посиланням.)

Як повідомляє ЦЕДЕМ, нове обговорення було присвячене безпеці вразливих учасників дорожнього руху на дорогах державного значення. Обговорювали такі питання:

  • Профіль травматизму на смертності вразливих учасників дорожнього руху на дорогах державного значення: статистика, тенденції, фактори ризику;
  • Інфраструктурні рішення для підвищення безпеки вразливих учасників дорожнього руху: дійсні, заплановані, успішні та неуспішні;
  • Варіанти дій щодо впливу на проблему: інфраструктурні, просвітницькі, юридично-правові та ін.

Znimok-ekrana-109-e1615557223471-330x227Зокрема, участь у дискусії взяли члени організацій-підписантів Маніфесту, перший заступник начальника патрульної поліції Олексій Білошицький, голова Укрінфрапроект Кирило Хом’яков, начальник відділу безпеки руху Управління експлуатації доріг Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Голоцван, начальниця Центру безпеки дорожнього руху ДП “ДерждорНДІ” Людмила Нагребельна, голова Копичинецької ОТГ Богдан Келічавий, голова молодіжної ради Дмизької ОТГ Віта Костюк, та помічниця народного депутата Мирослава Чорноусько.

Так, учасники дискусії відзначили, що за даними МВС, у 2020 році сталося 7641 ДТП з потерпілими і загиблими за участі пішоходів. У них загинули 1198 пішоходів. Іншою вразливою групою є велосипедисти. Адже на відміну від водіїв та пасажирів автомобілів, їх не захищають корпус автівки, подушка та ремені безпеки. Саме тому потрібно створювати інфраструктурні рішення (коли йдеться про будівництво і капітальний ремонт доріг), які б гарантували безпеку цим категоріям.

“Сумарно за минулий рік близько 40% загиблих на дорогах складають пішоходи та велосипедисти. І цей показник, 40-41%, в Україні був ще 10 років тому. Тож кількість загиблих пішоходів і велосипедистів у нас ідентична рік за роком. Ситуація стабільно погана”, – відзначив Віктор Загреба, голова ГО Vision Zero.

Тож, один із кроків до безпеки доріг – контроль швидкості, адже її перевищення, за оцінкою ВООЗ, є одним із ключових факторів смертності і травматизму на дорогах. Питання особливо актуальне для населених пунктів, через які проходять автотраси. За словами Олексія Білошицького, вирішити його має контроль. Цього року планують встановити щонайменше 220 камер, які фіксуватимуть порушення.

“Є безпосередня можливість і необхідність встановлювати камери за рахунок коштів територіальних громад. Камери однозначно доводять свою ефективність. У місцях їх встановлення стається втричі менше ДТП із загиблими і травмованими. І я з часом ця статистика лише покращуватиметься”, – підсумував він.  Відеозапис онлайн-обговорення дивіться за посиланням

Захід пройшов за організації ЦЕДЕМ в рамках Кампанії “За безпечні дороги”.

Кампанія “За безпечні дороги” – адвокаційна кампанія, спрямована на зменшення смертності та травматизму на дорогах України. Ініційована Центром демократії та верховенства права у партнерстві з ГО “Vision Zero”, U-Cycle та об’єднує міжнародних, українських експертів, представників законодавчої та виконавчої влади.

Posted on 12/03/2021 by Viktor Zagreba. This entry was posted in Новини and tagged безпека руху, державна політика, дороги, статистика, Україна. Bookmark the permalink.
Пропозиції до проєкту ДСТУ 4100:20ХХ «БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ. ЗНАКИ ДОРОЖНІ”
Діна Корчевна увійде до складу Комісії з безпеки руху м.Житомира

    ГО "Віжн Зеро" заснована у 2016 році.

    Ми зосереджуємо зусилля на трьох стратегічних напрямки навколо теми "Zero" у сфері мобільності, та на четвертому, інтегрованому напрямку:

    1. Безпека руху - нульова смертність (Zero fatalities in traffic crashes);
    2. Беземісійний громадський транспорт (Zero-emission public transport);
    3. Безбар'єрність транспортної інфраструктури та послуг (Zero barriers in mobility & transport);
    4. Повоєнне відновлення України, яке, на нашу думку, повинно відповідати принципам сталості (Sustainability) та стратегічним документам ЄС.

    ОСТАННІ ДОПИСИ:

    • Резолюція Всеукраїнського форуму міської мобільності. Львів, 2023 29/05/2023
    • Ще один ознайомчий візит ГО “Віжн Зеро”: цього разу до Вінниці 22/05/2023
    • ГО “Віжн Зеро” стала членами коаліції RISE! 17/05/2023
    • ГО “Віжн Зеро” здійснила ознайомчий візит до Чернігова 15/05/2023
    • Круглий стіл у Львові щодо електротранспорту зібрав 46 учасників з 12 міст 03/05/2023
    • ГО “Віжн Зеро” стала співорганізатором Форуму міської мобільності 27/04/2023
    • ГО “Віжн Зеро” стала членом європейської асоціації “Transport & Environment” (“T&A”) 05/04/2023
    • Переклад “Стратегії сталої та розумної мобільності – європейський транспорт на шляху до майбутнього” 04/04/2023
    • Дерусифікація української Вікіпедії (оновлюється) 29/03/2023
    • ГО “Віжн Зеро” виступила у комітеті Верховної Ради України 21/03/2023
    • Заява ГО “Віжн Зеро” щодо проекту закону №8172 (про електромобільність) 15/03/2023
    • Новий проєкт “Zero-emission Public Transport” 08/02/2023
    • Ukrainian NGOs and Greenpeace demand climate-friendly reconstruction of Ukraine 31/10/2022
    • Системи сягнень за порушення ПДР: аналітичний звіт 19/08/2022
    • Німецьке місто Фрайбург передало Львову тимчасові засоби ОДР 15/06/2022
    • Open call to help Ukrainian cities with road safety equipment 01/04/2022
    • Збираємо обладнання для організації дорожнього руху 31/03/2022
    • Безпека руху – у фокусі уваги EUAM у Львові 16/02/2022
    • Діна Корчевна увійде до складу Комісії з безпеки руху м.Житомира 20/03/2021
    • Безпека вразливих учасників руху – у фокусі нашої конференції 12/03/2021

    ТЕГИ:

    recovery vision zero Бельгія Вінниця Миколаїв Німеччина Україна Франківськ Хмельницький адвокація активізм алкоголь аналітика безпека руху велосипеди враження відбудова України віжн зеро громадський транспорт державна політика дороги дослідження електромобільність законодавство законопроекти київ конференції львів мобільність міста навчання повоєнна відбудова поліція ремені безпеки сталий розвиток статистика стратегія трамваї тролейбуси форум форум міської мобільності швидкість школи євростандарти інжинірінг

Tags

recovery vision zero Бельгія Вінниця Миколаїв Німеччина Україна Франківськ Хмельницький адвокація активізм алкоголь аналітика безпека руху велосипеди враження відбудова України віжн зеро громадський транспорт державна політика дороги дослідження електромобільність законодавство законопроекти київ конференції львів мобільність міста навчання повоєнна відбудова поліція ремені безпеки сталий розвиток статистика стратегія трамваї тролейбуси форум форум міської мобільності швидкість школи євростандарти інжинірінг

Archives

  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • October 2022
  • August 2022
  • June 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • March 2021
  • February 2021
  • December 2020
  • November 2019
  • May 2017
  • April 2017
  • March 2017
  • February 2017
  • December 2016
  • November 2016
  • September 2016
  • August 2016
  • July 2016
  • June 2016
  • May 2016
  • March 2016
  • February 2016
  • January 2016
  • December 2015
  • May 2015
Powered by