Vision Zero
Громадська організація || Ukrainian non-profit organization
  • Головна
  • Публікації
  • Новини
  • Ми у ЗМІ
  • Про нас
  • English
  • Головна
  • Публікації
  • Новини
  • Ми у ЗМІ
  • Про нас
  • English
  • Home
  • /
  • Новини

Наші вимоги до нового Парламенту

26 листопада 2019 року українські громадські організації та ініціативи, серед яких ГО “Vision Zero”, презентували Маніфест за безпечні дороги. 26 організацій-учасниць закликають владу та суспільство змінити ситуацію з високим рівнем смертності та травматизму на дорогах. Центр демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги” став одним із ініціаторів Маніфесту разом з партнерами. Також громадські активісти оголосили про створення коаліції, яка працюватиме над втіленням плану дій.

Мета маніфесту – повернути безпеку на українські дороги та вулиці для всіх учасників руху. Для цього учасники пропонують комплекс дій із 11 конкретних кроків. Їхня мета – знизити кількість ДТП і суттєво зменшити їх наслідки, а у майбутньому звести смертність на дорогах до нуля.

“Проблема безпеки на дорогах є дуже гострою в Україні, і причиною цього є відсутність системної роботи в цьому напрямку. Громадські організації та ініціативи, чия діяльність пов’язана з транспортом та безпекою, об’єдналися і склали Маніфест. Ми озвучуємо конкретні питання, а також об’єднуємо наші зусилля та експертизу для того, щоб вирішити цю проблему і повернути відчуття безпеки та комфорту в українські міста та на українські дороги”, – зазначив Богдан Лепявко, голова U-Cycle (ГО “Асоціація велосипедистів Києва”).

Підписанти закликають спрямовувати зусилля проти факторів ризику для учасників руху. “Ключовими факторами, які впливають на безпеку руху на українських дорогах є перевищення швидкості, ігнорування ременів безпеки та дитячих крісел, керування у стані сп’яніння, користування телефонами за кермом. Для того, щоб змінити поведінку людей, держава має спрямовувати зусилля на вирішення цих проблем. Окрім створення ефективного механізму притягнення до відповідальності порушників ПДР, необхідно проведення систематичних інформаційно-роз’яснювальних кампаній”, – наголосила Олеся Холопік, заступниця директора Центру демократії та верховенства права, координатор Кампанії “За безпечні дороги.

Повний текст Маніфесту читайте за посиланням 

“Зробити інфраструктуру більш безпечною – це основне завдання при будівництві нових доріг і вулиць. Задача аудиту – виявлення помилок на всіх стадіях проектування та коригування проектної документації з урахуванням кращих практик в сфері безпеки руху. Це значно дешевше, ніж внесення змін в існуючу організацію дорожнього руху вже коли ділянка стала місцем концентрації ДТП”, – підкреслив Костянтин Щербаченко, голова ГО “Українська асоціація аудиторів безпеки автомобільних доріг”.

У законодавстві та усіх нормативних документах має бути чітко впроваджений принцип нульової толерантності до смертності та травматизму на дорогах, вказав Денис Радюк, Президент AVERE Ukraine, Європейської асоціації з електромобільності, сталого транспорту та інфраструктури України. “Цей принцип індивідуалізує кожен випадок, пріоритизує дії та фінансування з усунення причин і виключає подальше типове його повторення по всій країні. Право людини жити та залишатися неушкодженим є системно порушеним. Кожного дня ввечері додому, через “дорожню м’ясорубку”, повертається менше людей ніж вийшли вранці. “Статистичний” підхід знеособлює людей та людські долі, і передбачає певний, нібито неуникний чи “нормальний” рівень кількості випадків за певний період. Це поріг толерантності. Це життя. Він має становити нуль”, – підсумував він.

Учасники Маніфесту “За безпечні дороги” запрошують однодумців долучатися до ініціативи. Підписати Маніфест ви можете, звернувшись до організацій-ініціаторів.

Текст цієї новини підготовлений нашими друзями з CEDEM, ми вдячні за співпрацю.

Posted on 27/11/2019 by Viktor Zagreba. This entry was posted in Новини and tagged державна політика, законодавство. Bookmark the permalink.
У Верховній Раді пропонують збільшити штрафи за ремені безпеки до 1000 грн та запровадити “поліцейські чекпоінти” для виявлення нетверезих водіїв
Стабільно погано: лише 26% пристібаються ременями безпеки

    ГО "Віжн Зеро" заснована у 2016 році.

    Ми зосереджуємо зусилля на трьох стратегічних напрямки навколо теми "Zero" у сфері мобільності:

    1. Безпека руху - нульова смертність (Zero fatalities in traffic crashes);
    2. Беземісійний громадський транспорт (Zero-emission public transport);
    3. Безбар'єрність транспортної інфраструктури та послуг (Zero barriers in mobility & transport).

    ОСТАННІ ДОПИСИ:

    • ГО “Віжн Зеро” виступила у комітеті Верховної Ради України 21/03/2023
    • Заява ГО “Віжн Зеро” щодо проекту закону №8172 (про електромобільність) 15/03/2023
    • Новий проєкт “Zero-emission Public Transport” 08/02/2023
    • Ukrainian NGOs and Greenpeace demand climate-friendly reconstruction of Ukraine 31/10/2022
    • Системи сягнень за порушення ПДР: аналітичний звіт 19/08/2022
    • Німецьке місто Фрайбург передало Львову тимчасові засоби ОДР 15/06/2022
    • Open call to help Ukrainian cities with road safety equipment 01/04/2022
    • Збираємо обладнання для організації дорожнього руху 31/03/2022
    • Безпека руху – у фокусі уваги EUAM у Львові 16/02/2022
    • Стабільно погано: лише 26% пристібаються ременями безпеки 07/12/2020

    ТЕГИ:

    Італія Бельгія Вінниця ДБН ДХО Миколаїв Німеччина Павлоград Ужгород Україна Франківськ Хмельницький Швейцарія адвокація активізм алкоголь аналітика бездіяльність бізнес велосипеди враження державна політика дороги дослідження електромобільність законодавство законопроекти київ конференції ліцензування міста навчання наука парламент планування події поліція ремені безпеки статистика стратегія факти швидкість школи євростандарти інжинірінг

Tags

Італія Бельгія Вінниця ДБН ДХО Миколаїв Німеччина Павлоград Ужгород Україна Франківськ Хмельницький Швейцарія адвокація активізм алкоголь аналітика бездіяльність бізнес велосипеди враження державна політика дороги дослідження електромобільність законодавство законопроекти київ конференції ліцензування міста навчання наука парламент планування події поліція ремені безпеки статистика стратегія факти швидкість школи євростандарти інжинірінг

Archives

  • March 2023
  • February 2023
  • October 2022
  • August 2022
  • June 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • December 2020
  • November 2019
  • May 2017
  • April 2017
  • March 2017
  • February 2017
  • December 2016
  • November 2016
  • September 2016
  • August 2016
  • July 2016
  • June 2016
  • May 2016
  • April 2016
  • March 2016
  • February 2016
  • January 2016
  • December 2015
  • May 2015
Powered by